Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12394/11001
Title: Estrategia y gestión de medios publicitarios: Guía de trabajo
Authors: Universidad Continental
Keywords: Medios Publicitarios
Publisher: Universidad Continental
metadata.dc.subject.classification: Estrategia y Gestión de Medios Publicitarios (ASUC01643)
Issue Date: 2024
metadata.dc.date.available: 30-Mar-2022
metadata.dc.description.note: Plan curricular 2018
metadata.dc.publisher.department: Facultad de Humanidades
metadata.dc.publisher.program: Ciencias y Tecnologías de la Comunicación
Extension: 46 páginas
metadata.dc.rights.accessRights: Restringido
metadata.dc.source: Universidad Continental
Repositorio Institucional - Continental
Appears in Collections:Guías de trabajo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DO_FHU_314_GT_ASUC01643_2024.pdfGT Estrategia y Gestión de Medios Publicitarios 2024704.22 kBAdobe PDF
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons