Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12394/16867
Title: Fundamentos de Marketing: guía de trabajo
Authors: Universidad Continental
metadata.dc.contributor.other: Rodriguez Giraldez, William, Decano Facultad de Ciencias de la Empresa
Keywords: Guías de trabajo
Servicios al cliente
Estrategias de marketing
Publisher: Universidad Continental
metadata.dc.subject.classification: Fundamentos de Marketing (24UC00497)
Estudios de especialidad
Issue Date: 2025
metadata.dc.date.available: 21-Mar-2025
metadata.dc.description.note: Plan curricular 2024
metadata.dc.publisher.department: Facultad de Ciencias de la Empresa
metadata.dc.publisher.program: Administración y Marketing
Extension: 37 páginas
metadata.dc.rights.accessRights: Acceso abierto
metadata.dc.source: Universidad Continental
Repositorio Institucional - Continental
Appears in Collections:Guías de trabajo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DO_FCE_318_GT_24UC0497_2025.pdfGT Fundamentos de Marketing 2025227.65 kBAdobe PDF
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.