Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12394/2184
Title: Marketing II : guía de trabajo
Authors: Universidad Continental
Keywords: Análisis de mercado
Consumidores
Promoción de ventas
Guía de trabajo
Publisher: Universidad Continental
metadata.dc.subject.classification: Marketing II (A0549)
Estudios específicos
Issue Date: 2016
metadata.dc.date.available: 14-Jul-2016
metadata.dc.description.tableofcontents: 1. Taller y casos prácticos -- 2. Formulación del perfil del plan de marketing.
metadata.dc.publisher.department: Facultad de Ciencias de la Empresa
Extension: 69 páginas
metadata.dc.rights.accessRights: Restringido
metadata.dc.source: Universidad Continental
Repositorio Institucional - Continental
metadata.dc.audience: Docentes
Estudiantes
Appears in Collections:Guía de trabajo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DO_FCE_EE_MT_A0549_2017.pdfMarketing II 20177.26 MBAdobe PDF
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.