Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12394/6833
Title: Tipos de mercados y segmentación de mercados
Authors: Sifuentes Bictocchi, Oswaldo
metadata.dc.contributor.other: Echegaray Yépez, Marco Antonio, operador de cámara
Keywords: Mercadotecnia
Consumidores
Publisher: Universidad Continental
metadata.dc.subject.classification: Mercadotecnia
Issue Date: 2019
metadata.dc.date.available: 19-Nov-2019
Description: El vídeo desarrolla el tema "Tipos de mercados y segmentación de mercados". donde se analizará los dos tipos de mercado: el de consumidores y el industrial o de negocios.
metadata.dc.relation.uri: https://www.youtube.com/embed/A5X9Y9wyxYg
Extension: 12 min., 33 seg.
metadata.dc.rights.accessRights: Acceso abierto
metadata.dc.source: Universidad Continental
Repositorio Institucional - Continental
metadata.dc.audience: Docentes
Estudiantes
Appears in Collections:Polimedias

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.