Skip navigation

Repositorio Institucional Continental



Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12394/6833
Title: Tipos de mercados y segmentación de mercados
Authors: Sifuentes Bictocchi, Oswaldo
Other partners: Echegaray Yépez, Marco Antonio, operador de cámara
Keywords: Mercadotecnia
Consumidores
Publisher: Universidad Continental
Course: Mercadotecnia
Issue Date: 2019
Date available: 19-Nov-2019
Description: El vídeo desarrolla el tema "Tipos de mercados y segmentación de mercados". donde se analizará los dos tipos de mercado: el de consumidores y el industrial o de negocios.
Related resource: https://www.youtube.com/embed/A5X9Y9wyxYg
metadata.dc.format.extent: 12 min., 33 seg.
Access: Acceso abierto
Source: Universidad Continental
Repositorio Institucional - Continental
Audience: Docentes
Estudiantes
Appears in Collections:Polimedia

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.