Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12394/8149
Title: Presentación de la asignatura: Plan estratégico de marketing
Authors: Echegaray Yépez, Marco Antonio
Keywords: Análisis interno y externo
Segmentación y posicionamiento
Publisher: Universidad Continental
metadata.dc.subject.classification: Plan estratégico de marketing
Issue Date: 13-Sep-2020
metadata.dc.date.available: 25-Sep-2020
metadata.dc.date.created: 2020
Description: El vídeo describe el contenido de la asignatura Plan estratégico de marketing, además de describir las unidades didácticas a estudiar.
metadata.dc.relation.uri: https://www.youtube.com/embed/gYh6F4eh-2U
metadata.dc.publisher.department: Modalidad Semipresencial
Extension: 1 min., 06 seg.
metadata.dc.rights.accessRights: Acceso abierto
metadata.dc.source: Universidad Continental
Repositorio Institucional - Continental
metadata.dc.audience: Docentes
Estudiantes
Appears in Collections:Polimedias

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons