Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12394/3951
Title: La estrategia del Océano Azul - III
Authors: Balbin Surichaqui, Alex
metadata.dc.contributor.other: Echegaray Yépez, Marco Antonio, operador de cámara
Keywords: Nuevos productos
Segmentación de mercados
Publisher: Universidad Continental
Issue Date: 2017
metadata.dc.date.available: 1-Dec-2017
Description: El vídeo describe la estrategia de segmentación de mercados y nuevos productos.
metadata.dc.relation.uri: https://player.vimeo.com/video/204906109
metadata.dc.publisher.department: Centro de Emprendimiento Continental
Extension: 7 min.
metadata.dc.rights.accessRights: Restringido
metadata.dc.source: Universidad Continental
Repositorio Institucional - Continental
metadata.dc.audience: Docentes
Estudiantes
metadata.dc.language: Español
Appears in Collections:Polimedias

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DO_UC_CEM_PO_ 3.pdfLa estrategia del Océano Azul - III488.25 kBAdobe PDF
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.