Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12394/8837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorUniversidad Continentales_ES
dc.date.accessioned2021-05-03T23:27:17Z-
dc.date.available2021-05-03T23:27:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12394/8837-
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.format.extent41 páginases_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Continentales_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccesses_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/es_ES
dc.subjectProducto y marcaes_ES
dc.subject.classificationEstrategia de producto y marca (ASUC01277)es_ES
dc.titleEstrategia de producto y marca : Guía de trabajoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheres_ES
dc.description.notePlan curricular 2018es_ES
dc.publisher.programAdministración y Marketinges_ES
dc.publisher.departmentFacultad de Ciencias de la Empresaes_ES
dc.rights.accessRightsRestringidoes_ES
dc.subject.ocdehttp://purl.org/pe-repo/ocde/ford#1.02.02es_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones_ES
Appears in Collections:Guías de trabajo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DO_FCE_318_GT_ASUC01277_2024.pdfGT Estrategia de producto y marca 2024930.86 kBAdobe PDF
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons